Indica publicitat
Dijous, 16 d'agost del 2018
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Divendres, 27 de juny del 2008 | 18:21
Opinió · Comunicació

El Bassas, també fora

Després de la pèrdua de "La Nit al Dia", ja s'ha confirmat la desaparició del titular de les darreres 14 últimes temporades de la franja dels matins de Catalunya Ràdio, d'Antoni Bassas. Diuen que no s'ha entès amb l'Oleguer Sarsanedas per a la renovació del contracte pel programa de més audiència de les ones catalanes, i que està estudiant altres ofertes dins la mateixa CCMA, si bé que el periodista ha confessat que té una "profunda necessitat de parar".
s una manera de dir que desapareixerà per pròpia voluntat sense molestar ni fer soroll. I és que, indemnitzacions i compensacions a banda, la cosa ve de lluny. En Bassas estava sentenciat per diferents motius. Primer, perquè es va deixar perdonar per en Maragall, que li assegurà la continuïtat d'abans que la Montserrat Minobis substituís programes i gent a CR per addictes al tripartit. Segon, perquè en aquests últims anys el seu programa havia perdut entre 150.000 i 200.000 oients en benefici de RAC1 i la Cadena Ser; i tercer perquè l'operació d'afavoriment (en freqüències i oportunitats de compra) del grup Prisa dissenyada per la Generalitat de Maragall i la CCRTV d'en Joan Majó l'excloïen amb ell de la mateixa manera que a d'altres, fa temps ja foragitats de les emissores de la Generalitat sense motiu ni professional ni d'audiència. s el destí que espera a tots els professionals de la comunicació que no es dediquin pura i simplement a l'entreteniment o l'esport (les noves fites d'excellència i qualitat marcades pels nous responsables de la CCMA), o que es resisteixin a fer la informació que requereixen les altes esferes del poder. No és cosa només dels que més manen, que són els socialistes. Són tots els socis de govern. Saben perfectament el què s'està fent i hi collaboren oberta i gratament. ERC, de forma principal i primera.

s aquesta la visió, se suposa que nacional, que ERC ha dit més d'un cop que vol imprimir als mitjans de comunicació públics, i que, suposadament, defensà abans i després de la promulgació de la nova llei de l'audiovisual?. Com en tantes altres qüestions, més valdria que ERC s'hagués quedat a casa, perquè, amb la molta ignorància i la gran barra mostrada en força temes, ha esdevingut, sens dubte, el primer factor de desnacionalització del país.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Més opinions de
Opinió · Política catalana
Dos judicis... o un?
Opinió ·
Viatge a la pròpia responsabilitat
Opinió · Política
La llengua un objectiu prioritari
Opinió · Societat civil
Mobilitzacions virtuals
Opinió · Política
TV3PV: qui pagarà la multa?
Opinió · Política
Política exterior
Opinió · Política
La fermesa de Felip Puig
Indica publicitat