
Ha arribat l'hora de la veritat i l'Estat ho sap. Així traient-se la careta del seu suposat diàleg les seves titelles judicials porten Forcadell als tribunals. El que no saben, ho almenys ho fan veure, que hi ha milions de catalans que no els tenen por i que n'hi ha centenars de milers que actuarien com ha fet Carme Forcadell.
"Tots som Carme Forcadell". I ens preguntem "Què s'han cregut aquesta gent amb les seves lleis fetes a mida? Que ens atemoriran?. Que poc ens coneixen !. Hi haurà uns quants aprofitats i " xixarelos" als que els tremolaran les cames, però la majoria estarem disposats a continuar treballant per defensar la democràcia i la llibertat nacional del nostre poble.
Els "De Alfonso" i els "Millo" encara no S'han fet cabal de la força decidida i el convenciment d'una majoria de la ciutadania catalana. Caldria doncs, que aquests comencessin a dir als qui els mantenen i els paguen que l'únic que estan aconseguint és reforçar l'independentisme. Ja no estem per diàlegs inexistents i no entendrem cap mena de "pacte de despatx" ni nous "Majèstics" que es puguin fer d'esquena al Procés i al seu full de ruta.
Carme Forcadell serà la punta de llança del Procés democràtic i la convertiran en un símbol i en una heroïna de la independència, si ja no ho és, que continuïn per aquest camí....Ni ella ni els promotors del 9-N ni ara els màxims representants de les nostres institucions nacionals no faran cap pas enrere.
Mobilitzem-nos, doncs, darrere de Carme Forcadell, del nostre president i de tots els nostres representants, inclosos els de la CUP, que representen una part dinàmica de la nostra societat agradi això o no.
Ara toca resistir el que cedeixi primer perdrà. Diguem-ho ben fort. No els tenim por! Volem la República Catalana per la nostra dignitat nacional!.