Els darrers resultats de l'OJD confirmen que la nova capçalera El punt avui es disputa una preuada tercera posició al panorama de vendes de publicacions diàries a l'espai català de premsa.
Barcelona ·
El rotatiu resultant de la fusió de les dues capçaleres El Punt i AVUI comença a donar les primeres passes i a defensar-se com a entitat pròpia i única al mercat de la premsa escrita catalana. La capçalera, que va engegar com a projecte únic el passat agost, va cloure el primer mes de vida amb una significativa tercera posició al rànquing de vendes, segons dades de l'OJD.
Després de La Vanguardia, que va assolir els 171.506 exemplars venuts a l'agost i d'El Periódico, que en va vendre 100.382 el mateix mes, s'ha colocat El punt avui, que va aconseguir vendre 32.564 exemplars. Aquestes dades suposen un petit marge d'aventatge de la nova capçalera catalana amb d'El País, que el mateix mes d'agost va aconseguir vendre 32.156 exemplars i quedar-se lleugerament per sota de les vendes que va assolir El punt avui.
Per darrere, també a l'agost, s'hi va quedar l'Ara, que va aconsegueir vendre 13.842 exemplars i superar de nou La Razón ─la capçalera de Planeta en va vendre 13.089 el mateix mes. Tot seguit trobem El Mundo amb 11.984 exemplars venuts a l'agost; el Segre, amb 11.408; Diari de Tarragona, amb 9.945; Público, amb 6.670; Regió 7, 6.491; el Diari de Girona, amb 6.394 a l'agost; l'ABC, amb 4.845; Diari de Terrassa, amb 3.721; i La Mañana, amb 3.602 diaris venuts a l'agost.