El Satèl·lit del Palau de les Exposicions de Perpinyà acull, dissabte, la setena edició del Dictat en Català per commemorar l’Édit du roy que Lluís XIV va proclamar el 2 d’abril de l’any 1700, en què prohibia l'ús públic d El Satèl·lit del Palau de les Exposicions de Perpinyà acull, dissabte, la setena edició del Dictat en Català per commemorar l’Édit du roy que Lluís XIV va proclamar el 2 d’abril de l’any 1700, en què prohibia l'ús públic del català a Catalunya Nord. Segons els organitzadors, “l'objectiu del dictat no és elitista: es vol mostrar que la llengua viu malgrat les interdiccions, superant l'èxit de l'any 2005 i donant satisfacció als participants”. Per participar-hi, tots els nord-catalans que ho desitgen s’hi poden inscriure lliurement i participar en una de les tres modalitats del dictat: per la mainada, per a amateurs i per a persones amb nivell confirmat en català. Des de Barcelona, l’IPPECC organitza un autocar per assistir-hi.
L’Institut Font Nova organitza cada any el dictat, que compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya i l’Institut d´Estudis Catalans, en col·laboració amb el departament de Català de la Mediateca, la Federació per a la Defensa de la Llengua i la Cultura Catalanes, Ràdio Arrels, el Col·lectiu de Professors de català per a Adults, Associació per l’Ensenyament del català, Òmnium Cultural-Catalunya Nord i l’Associació Politècnica.