La que es considerada com l’àvia de la nova cançó, Teresa Rebull, serà homenatjada al Palau de la Música el proper sis de juliol. Organitzat per Òmnium Cultural l’homenatge reunirà diversos artistes integrants de la Nova Cançó com Lluís LLach, Maria del Mar Bonet, Marina Rossell;noves generacions com Jose La que es considerada com l’àvia de la nova cançó, Teresa Rebull, serà homenatjada al Palau de la Música el proper sis de juliol. Organitzat per Òmnium Cultural l’homenatge reunirà diversos artistes integrants de la Nova Cançó com Lluís LLach, Maria del Mar Bonet, Marina Rossell;noves generacions com Josep Tero,Muhel, Mariona Segarra i cantants de la Catalunya Nord com Gerard Jacquet i Gisela Bellsolà en un l’espectacle titulat “Visca l’amor” amb el que es vol posar de manifest l’esperit lluitador i positiu de l’artista sabadellenca de 87 anys. Ahir, en la presentació de l’espectacle, la mateixa Rebull va mostrar el seu agraïment i va declarar emocionada que es pensava que es moriria sense poder cantar al Palau de la Música alhora que demanava que més que un homenatge preferia que l’acte del sis es convertís en una festassa. En la presentació de l’acte hi va participar, també,Lluís LLach que va voler destacar l’estima que té a Rebull per la seva vàlua com a artista i pel seu valor com a persona,: “Per nosaltres que començàvem i no sabíem res del nostre passat, Teresa Rebull representava el vincle amb els temps de la República i de la Guerra Civil”. S’espera que un dels moments àlgids de l’espectacle sigui la interpretació conjunta de Rebull, LLach, Bonet i Rossell de Paisatge de L’Ebre, una cançó sobre una de les més sagnants batalles de la Guerra Civil.