Una de les primeres iniciatives que ha tirat endavant la Comissió Intercultural de l’Obra ha estat posar en marxa una campanya de sensibilització ciutadana amb el lema genèric de “Visc(A)Mallorca” i el sublema “parl(EN)català”. Amb aquesta campanya, l'OCB pretén arribar als mallorquins que encara no parlen català i convidar-lo Una de les primeres iniciatives que ha tirat endavant la Comissió Intercultural de l’Obra ha estat posar en marxa una campanya de sensibilització ciutadana amb el lema genèric de “Visc(A)Mallorca” i el sublema “parl(EN)català”. Amb aquesta campanya, l'OCB pretén arribar als mallorquins que encara no parlen català i convidar-los a fer-ho. Però també té com a objectiu arribar a un important grup de catalanoparlants perquè no tractin els nouvinguts com a estrangers i els parlin en català. La campanya ha rebut el suport del Consell de Mallorca, i es difondrà a través de l’edició massiva d’adhesius amb els lemes de la campanya, anuncis a la premsa i a les marquesines de tot Mallorca.