Indica publicitat
Dimarts, 14 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Divendres, 9 de de juny del 2006 | 00:00
Notícia · Cultura

Campanya de l'OCB per la llengua catalana


Una de les primeres iniciatives que ha tirat endavant la Comissió Intercultural de l’Obra ha estat posar en marxa una campanya de sensibilització ciutadana amb el lema genèric de “Visc(A)Mallorca” i el sublema “parl(EN)català”. Amb aquesta campanya, l'OCB pretén arribar als mallorquins que encara no parlen català i convidar-lo Una de les primeres iniciatives que ha tirat endavant la Comissió Intercultural de l’Obra ha estat posar en marxa una campanya de sensibilització ciutadana amb el lema genèric de “Visc(A)Mallorca” i el sublema “parl(EN)català”. Amb aquesta campanya, l'OCB pretén arribar als mallorquins que encara no parlen català i convidar-los a fer-ho. Però també té com a objectiu arribar a un important grup de catalanoparlants perquè no tractin els nouvinguts com a estrangers i els parlin en català. La campanya ha rebut el suport del Consell de Mallorca, i es difondrà a través de l’edició massiva d’adhesius amb els lemes de la campanya, anuncis a la premsa i a les marquesines de tot Mallorca.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat