Indica publicitat
Dimarts, 14 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Divendres, 22 de de juny del 2007 | 18:19
Notícia · Cultura

Antoni Tàpies, amb la Plataforma per la Llengua


El prestigiós artista català Antoni Tàpies ha creat una obra a benefici de la Plataforma per la Llengua. Editada en forma de litografies de 50x41 cm i amb una tirada limitada (60 exemplars) i seriada, els interessats la poden adquirir posant-se en contacte amb aquesta entitat en defensa del català. L’obra, de la què també se n’han fet 500 cartells, ha estat presentada públicament aquesta setmana a la ciutat de València, concretament a l’Octubre Centre de Cultura Contemporània, en un acte que va comptar amb les intervencions de Joan Angel Blasco, catedràtic d’Història de l’Art i doctor en Belles Arts per la Universitat Politècnica de València, de Ferran Suay, professor del Departament de Psicobiologia de la Universitat de València i d’Àlvar Huehn, portaveu de la Plataforma al País Valencià.

No cal dir que els beneficis que s’obtinguin de la venda de les litografies i els cartells serviran per contribuir a la realització d’accions i campanyes per la promoció de la nostra llengua al País Valencià.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat