Artistes d’arreu dels Països Catalans retran un nou homenatge a 'l’artista, el cantant, el pallasso' Ovidi Montllor, en un marc incomparable com és el del Palau de la Música Catalana. L’Ateneu la Torna i la discogràfica Propaganda pel Artistes d’arreu dels Països Catalans retran un nou homenatge a 'l’artista, el cantant, el pallasso' Ovidi Montllor, en un marc incomparable com és el del Palau de la Música Catalana. L’Ateneu la Torna i la discogràfica Propaganda pel Fet! han anunciat que repetiran l’experiència que ja van dur a terme el mes d'abril de l’any passat, al Centre Artesà Tradicionàrius, per commemorar el 30è aniversari del concert d’Ovidi Montllor a l’Olympia de París. El concert "pretén recuperar la figura artística, política i social de l’obrer alcoià", segons els responsables de Propaganda pel Fet!. L’homenatge comptarà amb la participació de membres d’Obrint Pas, Miquel Gil i Lídia Pujol, els Poetristes –amb Titot de Brams i La Fera Ferotge–, Al Tall, Feliu Ventura, Toti Soler i Llúcia Vives, Toni Xuclà i Jordi Vidal, Túrnez i Sesé i Verdcel. Durant la vetllada també hi intervindran diverses personalitats "de l'àmbit social i properes a la persona d'Ovidi", com Vicent Partal, Isabel-Clara Simó, Alfred Luchetti o Pep Riera. Les entrades, que es podran adquirir a partir de 12 euros, es posaran a la venda el 2 de maig.