
Tots els mitjans de comunicació creixen, sobretot Internet als telèfons mòbils, segons constata la darrera onada del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura. L'estudi revela un ascens del diari Ara, que suma 5.000 lectors més.
Barcelona ·
Els mitjans audiovisuals que composen la CCMA continuen liderant el panorama comunicatiu català. Segons revela l'última onada del Baròmetre, TV3 compta amb un 16,9% de share (baixa 0,4 punts) i Catalunya Ràdio passa dels 605.000 oients als 621.000. Pel que fa a la premsa, La Vanguardia manté la seva primera posició tot i perdre pel camí 17.000 lectors des del passat Baròmetre.
Al diari del Grup Godó li segueix El Periódico, que manté exactament els 740.000 lectors, El País, que en té 232.000 i El Punt AVUI cau lleument fins als 224.000 lectors. Seguint el lideratge de la televisió pública catalana, a Catalunya el segon canal amb més share és Telecionco, amb un 11,9%, TVE1 ocupa la tercera posició i eixampla distàncies amb la seva predecessora en assolir un 10,9% de share,i Antena 3 compta amb un 10,3%.
El baròmetre també constata un increment creixent de totes les audiències dels mitjans a Catalunya, especialment en el camp d'Internet al telèfon i les aplicacions mòbils, en què l'augment és del 111% respecte l'anterior onada del baròmetre.