Ho ha afirmat el director general de Transports i Mobilitat de la Generalitat, Ricard Font, després de l'anunci de l'aerolínia de reducció de vols a Girona.
Barcelona ·
En la pugna que estan mantenint la Generalitat i la companyia Ryanair hi ha de rerefons l'aposta pel model de gestió que necessita l'aeroport del Prat. La companyia de baix cost aposta clarament per centrar-se a operar des de Barcelona, on els acords i negociacions es fan directament amb Aena, mentre que el Govern pretén avançar en la línia que el Prat acabi esdevenint un 'Hub' en què Spanair sigui la companyia de referència i punta de llança d'aquest canvi de model.
Així, després de l'anunci de Ryanair, el director general de Transports i Mobilitat de la Generalitat, Ricard Font, ha advertit que reduir a la meitat les rutes des de Girona "confirma" la tesi que l'aerolínia només aposta per operar des del Prat, un fet negatiu ja que suposaria una "lowcostització" del principal aeroport de Catalunya.