
La Plataforma per la Llengua organitza el pròxim 19 de novembre, la 13a edició de la Festa pel joc i el lleure en català. Un any més aquesta entitat reivindica ek dret de grans i petits a poder jugar en català. La festa tindrà lloc al Passeig Lluís Companys de Barcelona, al voltant de l'Arc de Triomf.
A partir de les 10 h i fins a les 15 h de la tarda, podreu participar en els nombrosos tallers i activitats que organitzarem, així com passejar-vos per la Fira de jocs i joguines en català, que enguany ja comptarà amb 18 parades.
La 13a Festa pel joc i el lleure en català comptarà amb nombrosos tallers, dirigits als més petits, com: pintar cares, fem volar un avió, fem una xapa, ludoteca, taller de corones, taller de llengua de signes... i un taller de Scrabble en català, per als més adults, que també tenim ganes de gaudir amb la nostra llengua!
Enguany, a més a més, hi haurà un taller específic sobre els drets lingüístics. Amb aquest taller es vol demanar a Playmobil que no menystingui els drets dels nens i nenes catalanoparlants i compleixi amb la llei del Codi de Consum català incorporant la llengua catalana en les seves instruccions i recomanacions d'ús.
A la Festa pel joc i el lleure en català també hi assistiran els patges reials! Podeu descarregar-vos la Carta per als Reis Mags per poder demanar les vostres joguines preferides i en català, tal com han fet persones ben conegudes com els músics Marc Parrot i Cesk Freixas, l'actriu Txe Ara, la il·lustradora Pilarín Bayés o l'escriptor Màrius Serra!