Indica publicitat
Dimecres, 8 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Divendres, 17 de de desembre del 2010 | 17:40
Notícia · Política

La JNC encara el seu XVIè Congrés amb el pacte fiscal com a principal protagonista

Barcelona · La Joventut Nacionalista de Catalunya (JNC) enfrontarà el seu proper Congrés amb el principal objectiu de proposar el dret a decidir com un horitzó "realista" per al país. Gerard Figueras, President de la JNC i candidat a la re-elecció,

ha presentat aquesta setmana el XVIè Congrés de les JNC, que duu el títol 'Dret a decidir: camí realista cap a l'Estat català' i que pretén dibuixar els passos previs que marquin el rumb "realista" cal al procés d'independència de Catalunya.

A la roda de premsa de presentació a la seu de Convergència i Unió (CiU), Figuras ha destacat la importància d'un Congrés marcat pels passats resultats electorals al Parlament català, i ha indicat que les prioritats de la formació aniran encaminades a aconseguir el pacte fiscal, una "primera estació" del dret a decidir. D'altra banda, Figueras ha proposat com a objectiu d'aquest XVIè Congrés "influir i liderar" les polítiques de joventut de la Generalitat d'una manera "integral, transversal i amb col•laboració de tothom".

Per la seva banda, la candidata a la vicepresidència de la JNC, Marta Pascal, ha detallat a la roda de premsa la base ideològica de la JNC que marcarà l'actuació de la formació durant els propers dos anys, i ha indicat que aquesta s'estructurarà en quatre ponències diferents: 


1. Dret a decidir: camí de realitats, cap a l'estat català
2. Organització. La JNC, la quarta generació
3. Política Municipal
4. Polítiques Sectorials. Fem una Catalunya millor a l'abast dels joves

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat